tisdag 1 juni 2010

Kvällens mat

Idag har det varit en bra dag men en anings mer hungrig än vad jag har varit tidigare men det är nog bra eftersom jag ganska många dagar har legat under vad jag ska äta. Som vanligt har jag lite svårt med att få i mig allt protein så det har blivit köttfärsbiffar (två stycken) till lunch och så nedanstående till middag.Tänkte ge mig på att visa en bild på kvällens mat. Äter numera på en liten glasassiett så det kanske ser mer ut än vad det är. Det blev fläskkotlett (en ganska rejäl bit) med stekt lök i lite grädde, broccoli och sallad med gurka. Självklart vatten till det! Resten av familjen åt bulgur till.


Nu vill jag också ha semester och få ligga ute i solen och lata mig, men får vänta till efter midsommar. Jag hoppas Puff kommer få en underbar vecka med massor av sol och bad för det är hon värd!

Kram Piff

1 kommentar:

  1. Såg riktigt gott ut ju! Och jag äter inte ens kött. :)

    SvaraRadera