lördag 12 juni 2010

Midjemåttet har minskat - Jippie!

Yes, mitt midjemått har minskat. Från i vintras när jag mätte mig runt naveln (där jag var tjockast) så har jag minskat med ca 13 cm... :-) och sen vi började med GI har jag minskat ca 7 cm på 3-4 veckor.
Egentligen var det igår när jag hittade ett par skitsnygga svarta jeans på VeroModa som jag märkte att det måste ha hänt något med midjemåttet... Bara så där! Jag provade ett par i storlek 38 som satt bra, men märkte att de kommer att glappa efter bara en dag och bli så där säckiga. Efter lite dividerande med expediten så provade jag ett par 36:or !! och kunde knäppa dem. Mitt mål har hela tiden varit att komma i 36 igen men att det verkligen skulle hända har jag nog inte riktigt trott. 

Många kramar från Puff

4 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det är ju alldeles strålande :-)
    Efter allt ditt slit så visste jag att du skulle komma dit! Får kanske se byxorna på måndag :-)
    Kram Piff

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Så himla roligt!!!!

    kram
    helle

    SvaraRadera
  3. Men GUD så bra! Helt otroligt ju! Grattis!!!

    SvaraRadera