onsdag 9 juni 2010

Spanien inget GI land direkt...

Nu är jag tillbaka i Sverige efter en underbart skön vecka i Spanien, temperaturen låg på ca 25 grader varje dag. Vi hade det lugnt och avkopplande med mycket sol och bad. Har även grundat inför sommaren med en liten solbränna trots att det flagnar lite på axlarna. Så nu kan jag gå barbent utan att skämmas :-) 

Men Spanien är inget GI land direkt. Det var inte lätt att hitta bra mat att äta. Mycket toast, hamburgare och pomme verkar fögylla deras dagar. Jag har försökt att tänka på vad jag har ätit men det har blivit en del bröd, lite pasta, Sangria och vin. Men jag ställde mig på vågen i morse och jag hade faktiskt gått ner 0,7 kg, totalt har jag nu gått ner 2,7 kg. Det känns på kläderna om inte annat.

Kramar från Puff

1 kommentar:

  1. Vad skönt det låter, jag vill också!

    Men det är ju helt fantastiskt att du lyckades gå ner ändå! Grattis! Jag vet hur det är, det är bara vitt bröd, pasta, pizza och friterat överallt. :)

    SvaraRadera