söndag 20 juni 2010

Sista veckan

Nu är det sista veckan på Beach 2010-programmet. Alltså, vilken tur att Puff anmälde oss till detta :-). Ett superstort tack!!!!!

Resan för mig är inte på något sätt klar här, jag har ett antal kilon kvar att beta av innan jag är klar men det har varit fem (+ 2 innan) hittills ganska enkla veckor. Det trodde jag inte när jag började den här resan. Vet inte om känslan av offentlig förödmjukelse om jag misslyckas har varit så stor eller om jag verkligen har velat detta den här gången - kanske en blandning av både och.

I morgon är det dags att väga mig igen, jag håller tummarna såklart för ett bra resultat även denna vecka. Har 1 kg kvar till de 6 kg som jag har sagt att jag ska gå ner, känns som att det kan gå då jag har en vecka kvar efter denna. Kläderna börjar sitta riktigt löst och man kan ana en midja vilket inte har hänt på snart fem år.

Idag har det blivit en morgonpromenad, promenad på stan för att inhandla lite kläder och gräsklippning. Totalt drygt 17.000 steg så här långt!

Ikväll blir det nog en fotbollsmatch och tidigt sänggående!

Söndagskramar från Piff

3 kommentarer:

  1. 17 000 steg, bra jobbat! :) Alltid lika kul att läsa hur positiva ni är till det här!

    Lycka till när du väger dig!

    SvaraRadera
  2. Ett stort tack till Maria som har kommit med hurra rop på vägen. Det har varit himla bra med din feedback och att vi kunnat ställa alla konstiga frågor.

    Kram Puff

    SvaraRadera
  3. Så lite så, det har bara varit roligt! Och ni får såklart fortsätta fråga mig även efter att beach 2010 är slut och fortsätter ni skriva blogg så fortsätter jag läsa och kommentera. :)

    SvaraRadera