fredag 4 juni 2010

Depp :-(

Idag är ingen bra dag........
Känner mig superdeppig över att bara ha gått ner 3 hg sen i måndags. Känns som jag har gjort allt rätt, gått mina promenader och inte slarvat nåt - ändå är det helt kört på vågen. Det är vid såna här tillfällen som jag alltid har kört fast förut och gett upp men den här gången ska jag inte ge upp. Jag kan nånstans mitt uppe i deppet känna att jag ändå har kommit igång med att promenera och det gillar jag skarpt. Jag är inte heller sugen på att vräka i mig massor av onödigt för att för en stund må bra, så kanske har jag ändå kommit en bit på vägen rent mentalt.

För att byta ämne till något mer positivt :-)
Kan tipsa om nåt annat - köpte Clean´s parfym "warm cotton" igår. Den luktar som rena lakan och jag känner mig så fräsch!!!! Något positivt denna deppiga dag.

Kram
Piff

1 kommentar:

  1. Som jag har skrivit tidigare är det helt naturligt! Och som Ola sa, kroppen går ju inte ner alla kilon utan avbrott, det sker i etapper! Så det är bara att stå ut för du KOMMER fortsätta gå ner i vikt! :) Och du har verkligen helt rätt inställning så du har alla förutsättningar att lyckas. Kämpa på!

    SvaraRadera