tisdag 15 juni 2010

Rensa ut garderoben

Det är så härligt att gå i solen, solen...
Idag känns det faktiskt riktigt bra. Det är så himla kul att köpa nya kläder när man har gått ner någon storlek och allt börjar sitta lite bättre. I helgen måste jag rensa ut min garderob. Där finns inget alls att ta på sig. Tidigare har i alla fall jag tänkt att jag ska köpa kläder när jag har gått ner lite. Vilket i sig kanske inte är så bra. Man känner sig bara sunkig och går runt i samma gamla kläder eller köper stora pösiga för att gömma sig. Men nu har jag faktist börjat köpa en del nytt och det måste ju få plats. Så ut med det gamla och in med lite nytt sommarfräscht.

Soliga hälsningar från Puff

1 kommentar:

  1. Perfekt ju! Vilket lyxproblem egentligen, att behöva köpa nya kläder för att dom gamla är för stora. :)

    SvaraRadera