onsdag 23 juni 2010

Jippie

För exakt 6 veckor sedan började vi vår resa mot Beach 2010 (lite så där i smyg innan det var dags för den officiella starten). I dag när jag ställde mig på vågen så visade den 6 kg ner sen dess:-). Totalt 8,5 kg sedan den 29/4!!!!!!! Gissa om jag är lycklig?!

Det här har varit en bra dag!
Puff och jag har fått ihop dryga 19.000 steg och så har vi träffat Ola Lauritzson! Det förstnämna kommer nog hända fler gånger men om det andra händer igen får vi se ;-)

Se hans blogg
http://blogg.lauritzson.com/2010/06/beachbrudarna-i-mal-6kg-pa-6-veckor.html

God kväll  :-)
Från Piff

2 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Sjukt bra jobbat! Jag är stolt! Fortsätt gärna skriva här så jag kan följa hur det går för er i fortsättningen. :)

    SvaraRadera
  2. Tack, va gullig du är :-)
    Kommer absolut att skriva här men kanske inte lika ofta på semestern och du ska veta att dina kommentarer värdesätter Puff och jag jättehögt! Synd att vi inte fick säga tack idag. Kram Piff

    SvaraRadera