måndag 31 maj 2010

Spanien here we come....

Nu packas det för fullt. Vi åker till Spanien imorgon i en vecka. Mannen kan inte följa med tyvärr, han skadade knät riktigt rejält (korsbandet) och fick dessutom en propp i vaden. Men lilla mamsen får rycka in och hänga med mig och alla barnen. Tror inte hon klagar i och för sig. Det ska bli så skönt att komma bort ett tag till solen och värmen :)

Vi ska bo i ett radhus så maten hoppas jag kommer att fungera bra under veckan. Men det kommer säkert bli en del omeletter och sallader kan jag tänka mig. Förhoppningsvis kan det bli morgonturer längs stranden innan frukosten också :)

Vi får se om det kommer någon rapport från värmen senare i veckan.

Kramar Puff

1 kommentar:

  1. Ha det riktigt skönt nu och gör ditt allra bästa för att skippa all obehaglig pasta och vitt bröd. :) Morgonpromenader på stranden är ju fantastiskt så det tycker jag du ska satsa på!

    SvaraRadera