onsdag 19 maj 2010

Skönt

att vi har fått lite värme :-) Idag när jag gick till jobbet så var det SÅÅÅÅ varmt, inte konstigt att åskan kom senare och faktiskt ganska skönt.

Är konstigt nog inte hungrig just nu. Finns inte mycket som jag känner mig sugen på och det är väl iof bra. Måste försöka hitta lite inspiration till nya rätter - har ni förslag på nåt gott och enkelt så tas det tacksamt emot!
Köpte ketosstickor på apoteket igår och nog är ketosstadiet i full gång alltid - får nu hoppas att det gör nytta och sätter fart på fettförbränningen också.

Ha en bra kväll
Piff

2 kommentarer:

  1. Vad är ketosstickor!? Blev lite nyfiken där!

    Igår åt jag chilibiffar med wokade grönsaker (zucchini, röd paprika, röd lök) och limeyogurt till det. Smarrigt! Kolla in http://www.bloggomat.se/2010/05/17/heta-chilibiffar-med-zucchini/

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag visste faktiskt inte heller att det fanns ketosstickor!

    Jag har som tips att göra broccoli o blomkålspuré. Jag brukar göra ganska mycket så jag har det i kylen. Till det tar jag kött, fisk eller fågel av det övriga familjen äter.

    kram
    helle

    SvaraRadera