torsdag 27 maj 2010

Vad händer?

Ingenting just nu :-(
På vågen menar jag. Har inte slarvat, är i ketos enligt stickorna men ingenting på vågen sen i lördags.......
Inte ens måttbandet är med mig just nu.
Tur att motivationen ändå finns där! Att viljan att lyckas är starkare än att bara ge upp. Men jag kan ju inte neka till att det känns lite ,inte motigt, men tråkigt att det inte händer nåt. Håller tummarna att det kommer ett jättskutt nån dag snart! Den här veckan har jag inte fått till morgonpromenaderna som jag har velat. Har varit i Sthlm två dagar och de andra dagarna har jag haft den jäk..gt tunga datorväskan att släpa på. I morgon ska jag i alla fall lyckas komma iväg. Datorn är kvar på jobbet så nu finns det inga hinder.
Nu är fläskfilén på grillen och i ugnen väntar rostad paprika, zucchini, lök och vitlöksklyftor. Till det blir det creme fraiche smaksatt med lite vitlökspulver. Oj, nu kurrar visst magen, kanske dags att duka och njuta av den goda maten!

Kram från Piff

1 kommentar:

  1. ...Och detta har ni också fått svar på, men jag kommenterar ändå! Som sagt tappa inte hoppet, det är jättevanligt att det stannar av lite! No worries! Och det är jättebra att ni håller motivationen uppe ändå!

    SvaraRadera