söndag 23 maj 2010

Summering av första veckan

Så var nu första veckan i stort sett till ända. Hur har det då gått?
På minus sidan har jag:
- Inte gått 12000 steg varje dag, men kommit upp i en hel del fler andra dagar så snittet kanske ligger på 12000.
- Småslarvat lite - ett glas vitt vin, några få chipsbitar, lite lite glass
På plussidan
+ Gått till jobbet nästan varje dag
+ Viljan att röra på mig finns plötsligt där.
+ Njuter av att gå
+ Är inte särskilt hungrig och sugen på onyttigheter (det är bara ovana som gör att dessa småsaker har slunkit ner i magen, något att ändra på till nästa vecka!!!!)

Vad vågen landar på får vi se i morgon :-)

Nu är det ny vecka, nya tag! Har handlat för veckan så nu känner jag mig redo!
Nu kämpar vi på :-) för det här ska vi ju självklart fixa - eller hur!!!!
kramisar
Piff

1 kommentar:

  1. Bortsett från fusket - bra jobbat! :) Jag gillar inställningen! Inget fusk denna veckan bara. :)

    SvaraRadera