onsdag 12 maj 2010

Äntligen fick jag till det.....

God Morgon!
Nu har jag gjort det.......
Gått till jobbet, det har burit emot att behöva gå när de andra sätter sig i bilen och åker iväg men idag fick jag äntligen till det (kanske det till en del berodde på vårt möte med GI-viktkoll igår och den press det ändå innebär att bli offentligt uthängd ;-) )

Morgon har inneburit en stor kopp svart kaffe sen på med walkingskorna och gå till jobbet. Väl där efter drygt 45 min promenad i ett underbart väder med strålande sol så har jag nu ätit en jättegod tonfiskwrap. Jag gjorde "bröd" av ägg och philadelfiaost i långpanna igår och till det så gjorde jag en röra av ½ brk tonfisk, 1 msk keso, 1msk creme fraiche, ½ msk majonäs och lite hackad lök.

Ha en strålande dag :-)
önskar Piff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar