lördag 22 maj 2010

En riktigt skön dag ute i solen, jag bara njuter...

Härligt att vädret höll i sig även till helgen. Jag har verkligen utnyttjat dagen till max känns det som.

Började min vana trogen att gå en timme riktigt raskt med stavarna tillsammans med Hélène. Iväg en sväng till Hageby centrum för att handla något att ha på mig, hittar inget i garderoben ;-) Blev en jeanskjol och två skjort/blusar. Jag åker till Spanien snart så det kan behövas där om inte annat.
Vi har hunnit att klippa gräset, handla lite uteblommor, kolla på fotbollsmatch och grilla :-)

På måndag är det vägning efter första veckan med Beach2010 hoppas det blir ett bra resultat. Jag vill gärna lyckas med de 6 kilo som jag har satt som mål under dessa 6 veckor.

Ha en skön fortsatt helg!
Kramar Puff

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att vågen visar ett bra resultat! Du har ju skött dig exemplariskt! Om det skulle vara så att du inte har gått ner så mycket, testa att mäta midjemåttet så kommer du säkerligen se resultat där! Lycka till!

    SvaraRadera