måndag 23 augusti 2010

Träningsvärk

Jisses, vilken träningsvärk jag har i låren :-(
Efter att ha haft en vilodag i lördags så var det bara att göra något igår.
Sagt och gjort - fram med Wii Sports active och sätta igång 30 dagars utmaningen. Körde det men när det var klart på 16 minuter så kändes det lite futtigt. Körde då ett annat pass på 20 min som såg skoj ut - och skoj va det men aj aj aj säger låren idag. En av övningarna gick ut på att göra en squat (knäböjning) och sen stå kvar där i 35 sekunder. Det var inte att leka med......... Eftersom man har en sk nunchuck fastspänd kring ena benet så känner programmet av om man inte har rätt vinkel på benen och då slutar den räkna ner tiden så det går inte att fuska sig igenom. Men snygga ben kommer jag väl förhoppningsvis få om jag håller på så här!

Ha en bra dag!
Piff

1 kommentar:

  1. Det låter riktigt bra och roligt det där! Jag vill också ha ett. :)

    SvaraRadera