fredag 20 augusti 2010

God morgon sa Piff :-)

Idag var det kanonskönt att gå till jobbet, inte så varmt och framför allt fuktigt som det har varit utan helt ok. Det bar emot lite att gå för jag körde Wii Sports active igår kväll och jag har lite träningsvärk från det, men när jag väl började gå var det helt ok och när jag började närma mig jobbet var det helt jätteskönt!!!!!!

Den här veckan är jag nöjd med mina aktiviteter, har lagt upp en träningsdagbok här - bara för att få lite mer press på mig. Det syns ju då hur mycket jag rör på mig, kan inte lura mig själv då.

Maten, hmmm - nästa vecka måste jag börja med matlådor för att få mer kontroll över vad jag äter. Även om man försöker välja rätt på luncherna så vet man ju inte riktigt vad som finns i maten och det märks. Jag går inte ner då, inte går jag upp heller så det är ju bra men jag vill ju verkligen ta de här 13 kilona till.

Jaja, ge upp finns inte på världskartan den här gången så det så!

Här i stan är det augustifestival hela helgen och i dag börjar marknaden. Då brukar det alltid säljas langos - måste fundera på om det är värt att smaka en bit eller inte.

Ha en bra dag!
kram
Piff

1 kommentar:

  1. Ja matlåda är det allra bästa om man vill gå ner effektivt och veta vad man stoppar i sig. :)

    SvaraRadera