fredag 27 augusti 2010

1:a GI veckan efter semestern

Jag tänkte ha en liten avrapportering hur det har gått denna 1:a Rivstartsveckan med GI efter semestern.

Maten: Vad gäller maten har det fungerat hyfsat. Jag har inte ätit några snabba kolhydrater. Jag höll på att glömma pannkakorna, men det var ett nödfall när mina GI pannkakor blev helt misslyckade. I övrigt har jag hållt mig till proteiner, fett och kolhydrater genom grönsakerna. Men igår var jag sjukt sugen på något så då satt Piff och jag och fantiserade om kladdkakor med grädde... Men vi höll oss till mörk choklad, men det blev några bitar innan vi var nöjda. 
Träningen: Jag har cyklat till jobbet 3 av 5 dagar och varit ute och power walkat 4 dagar och i helgen blir det nog också en del promenader hoppas jag.

Så sammanlagt har det nog varit en bra vecka. Hoppas det visar sig något på vågen nästa onsdag när jag har min vägardag.
Trevlig helg där ute!

/ Puff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar