onsdag 18 augusti 2010

Gi och Hälsa bilaga till Expressen

Hej på er alla semesterfirare och ni som har börjat jobba. Själv har jag fortfarande semester men på måndag drar det igång även för mig. Tänkte bara flika in att lilla jag har hamnat i Expressens bilaga "GI och Hälsa" som utkom igår (17/8). Så hemskt att få se sig själv på bild och inte var det den lilla bilden heller... Jag får skynda mig att handla upp alla bilagor på ICA så inte så många hinner se artikeln. Vi hörs och syns mera nästa vecka och då tänkte jag faktiskt ta tag i mina sista kilon. Det får bli en rivstartskur a´la GI på några veckor. Trodde i min enfald att jag skulle lyckas ta några kilon på semestern men det har inte riktigt blivit så.

Kram Kram från Puff :-)

2 kommentarer:

  1. Nej du ska vara stolt ju! :D

    SvaraRadera
  2. Typiskt! Den hade jag velat se! Stirrade på tidningen men tyckte att jag kunde så mycket om GI redan att det räckte...

    SvaraRadera