fredag 16 juli 2010

Vikten +/- noll

Nu har jag stått still i vikt i mer än 3 veckor. I och för sig har jag inte någon större ambition att gå ner en massa under sommaren men det vore ju trevligt med ett litet minus på vågen. Jag får väl helt enkelt tänka på de kilon jag faktiskt har lyckats gå ner.
Sedan nyår, då jag egentligen började, så har jag gått ner 10 kg och det är inte fy-skam det inte. Jag har ca 4 kg till som jag vill gå ner. Till mina 160cm så kan nog en vikt runt 58kg vara lagom tror jag. Då är jag under den magiska gränsen 60kg. Mitt mål är att vara under 60 innan jag ska springa tjejmilen 5 september. Jag vet ju att är jag i rivstartsfasen så går jag ju ner ca 0,7 - 1 kg på en vecka. Men då får jag nog sluta med röttvin och rosé till grillningen på kvällen och chokladbiten/bitarna till kaffet...

// Puff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar