torsdag 1 juli 2010

Rätt vecka

Att börja semestern på! Soligt och varmt och riktigt härligt :-). Vi har bara tagit det lugnt och njutit av vädret, varandra och ledigheten! Maten har det gått riktigt bra med, tagit bra beslut och val varje dag och känner mig stolt över det! Vin blir det ett glas varje kväll men det är helt ok tycker jag. Vill jag ha nåt gott så blir det en ruta Marabou 86%iga choklad! Idag blev det lite väl lite till lunch så jag blev hungrig efter en stund. Gjorde ett smarrigt mellanmål på ett halvt äpple, skalat och skuret i bitar, en liten smörklick och lite kanel. In i micron ett par minuter och sen servera med hasselnötter och en halv deciliter kall grädde! Mums :-)
Har inte ställt mig på vågen den här veckan kommer gör det på måndag, ska bli spännande att se om det har hänt något - både positivt och negativt eftersom jag ändå har druckit vin och ätit lite mer än vad jag har gjort tidigare. Den här veckan har jag inte heller använt mig av GI-viktkoll och det känns som jag är ute lite på hal is utan den. Nästa vecka blir det nya tag med det!
Ha en toppenbra kväll och njut av solen och värmen!
Piff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar