måndag 5 juli 2010

Jordgubbar och nystart

Jag har haft en veckas semester och jag valde helt rätt vecka :-)
Sol, sol och sol, vi har varit på stranden hela veckan och jag har inte legat i vassen i år och jag har nog inte varit så brun som jag är på flera år heller. Först grundning i Spanien och sedan en kanonvecka på landet. När vi inte var på stranden så var vi och plockade jordgubbar :-) Vi frossade jordgubbar både till frukost, lunch, middag och lite på kvällen i bland. Vi plockade i närheten av där vi har landet och en liter kostade bara 10:- så totalt har vi nog plockat 20 liter fast i omgångar.

Vad gäller GI så har jag gått över till Nystartsfasen, ska ta bort de sista kilona. Vi får se hur det går... Då får man lägga till lite mer kolhydrater. Har märkt att jordgubbar är så där för magen har känt mig lite uppsvullen :-(
Men imorse blev det yoghurt med jordgubbar i alla fall, för det är ju så gott.

Kramar Puff :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar