tisdag 6 juli 2010

Sommarshopping

En positiv sak med att gå ner i vikt är att det är mycket roligare att shoppa kläder! Jag hittar massor av snygga kläder i min nya storlek.

Min favoritaffär just nu är nog VeroModa. Där har jag köpt olika byxor; baggy shorts, långa baggybyxor (super sköna, nästan som ett par mjukisbyxor fast snyggare) och svarta lite tightare några toppar och linnen. Men jag har även gjort lite fynd på Gina, H&M och MQ. Det blir en del nya kjolar och klänningar. Jag hittade en svartprickig klänning på H&M för bara 149:- toppen när man ska vara lite fin på eventuella sommarfester framöver.

Annars när jag har gått på stan hittar jag bara saker till barnen, för det är mycket lättare att veta storlekar och de kan ha det jag handlar. Är det till mig själv har jag alltid behövt prova och hur kul är det att stå i provhytten och se alla valkar och inget sitter bra. Men nu vet jag att det oftast sitter bra utan att prova.
Kramar från Puff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar