måndag 27 september 2010

Nu är

min träningslogg uppdaterad igen.

Min 6-veckors utmaning är startad, tre pass av 24 avklarade och jag har bestämt att jag ska ha mån,tis, tors, fred som träningsdagar att utgå ifrån.
Redan första veckan får jag ändra på dessa dagar då det blir Sthlm både tisdag och torsdag denna vecka och då vet jag att jag inte orkar träna när jag kommer hem. Den här veckan får det istället bli sön, mån, ons, fred.

Äntligen har jag hittat en träningsform som jag gillar och som känns helt möjlig att genomföra.

Eftersom jag har stått still och trampat på en j..la platå ett bra tag nu så har jag bestämt mig för att dra ner på både fettet och kolhydraterna ett tag för att se om det ger verkan och kickar igång kroppen igen.

Återkommer med resultat av det projektet om två veckor.

Ha en toppenbra dag :-)
Susanne

1 kommentar:

  1. Så bra att du har hittat något som funkar. Det har tagit tid för mig med, men NU har jag hittat något som funkar för mig och på bara två veckor märker jag stor skillnad på min kropp.
    Jag kör efter något som heter Body for LIFE, men däremot kör jag med GI mat, och inte efter maten som är i boken.
    Jag tränar 6 ggr i veckan, men det är inte så jobbigt som det låter.
    Mån: Styrketräning överkropp 46 min
    Tis: kondition 20 min
    Ons: styrketräning underkropp 46 min
    Tors: kondition 20 min
    Fred: styrketräning överkropp 46 min
    Lörd: vilodag
    Sönd: kondition 20 min
    veckan efter så vänder jag på styrketräningspassen.
    Jag har en cross-trainer hemma, så de 20 min är snabbt avklarade. Så det är bara varannan dag man ska på gym.

    Man ska bara hitta det som funkar!

    kram Madde

    SvaraRadera