tisdag 2 november 2010

Lite förändringar

Nya tider både på klockan och här på bloggen.

Dags för lite förändringar även här. Jag kommer att fokusera mer på min träning och inte så mycket på min vikt. Jag har insett att den kommer som en bonus om jag bara fortsätter att träna som jag gör, därför har jag plockat bort min viktsida. Vet faktiskt inte vad jag väger just nu för jag har tränat så hårt den senaste tiden ( i alla fall i mina mått mätt), ligger på 4 pass per vecka 1 timme per pass med styrka och kondition så jag antar att jag har fått en hel del muskler eftersom det var ganska dåligt med dessa innan.

Jag har KLARAT min 6-veckors utmaning med EA Sports active more workout. 24 träningspass på 6 veckor :-) Gissa om det kändes bra. Har kört den i medelhårt tempo och går nu över till att köra samma utmaning i hårt tempo. Körde första passet av det igår och det kändes att det var fler repetitioner att klara av men det är ju det som är utmaningen!!!!!

Har beställt den nya SPORTS ACTIVE 2 som bla innehåller pulsmätare och väntar på att den ska släppas den 19/11. Då blir det att köra den och gissa om jag ser fram emot det :-) Ska berätta vad jag tycker om den när jag har testat den ett tag!

Ha en bra dag
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar