onsdag 10 november 2010

Kan inte träna just nu

Och det känns skit :-(

Både för att jag vill träna och för att jag är rädd för att vanan inte är tillräckligt rotad för att jag ska komma tillbaka och börja träna igen när jag kan. Som tur är kommer mitt nya Wii Sports Active 2 nästa vecka så jag har ju nåt att se fram emot :-)

Har varit hos naprapat två gånger för min onda rygg/höft och hoppas att det blir bättre nu, har känt mig lite hämmad över att det är så stel i baksidan av låren. Ska dit om två veckor igen. Känns lite lite bättre men det är fortfarande ömt. Antar att det tar ett tag innan det blir bättre eftersom jag har gått och dragit med det så länge.

Har börjat köra träningen på hård nivå och det känns men på ett bra sätt. Repetitionerna är fler per övning och när det är löpning så är sträckan längre än i den medelhårda varianten.


//Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar