onsdag 26 januari 2011

Nya pass med Sports Active 2

Har nu kört ett antal pass och det känns så himla skönt att ha kommit igång igen :-)
Träningsvärken var ganska kännbar först men nu börjar det bli bättre och bättre. Skönt när kroppen svarar på träningen.

Det är både intressant och lite stressande att se sin puls under hela träningen men jag vänjer mig väl snart. En liten nackdel som jag har upptäckt med Sports Active 2 är att den inte alltid för över all information från spelet till min profil på easportsactive.com. Där ska man kunna se alla träningspass, vad man har tränat, pulsen just då, hur länge man har tränat etc. De första gångerna gick det hur bra som helst att få över informationen men de senaste gångerna har det inte gått särskilt bra. Har inte grottat i problemet så mycket men får nog ta och göra det.



Min plan är ju att just nu fokusera på träning, helst 4 timmar per vecka och gärna lite vardagsmotion med promenader på det. Borde väl ge nåt resultat på kläderna framöver.

Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar