tisdag 18 januari 2011

Äntligen!

så kan jag träna igen! Det har varit så himla segt att bli av med hostan och tröttheten men nu börjar det äntligen kännas bra igen :-)

bild lånad från easportsactive.com

Har kört två pass denna vecka med Wii Sports active 2 som jag beställde sent i höstas, ett i söndags och ett i går kväll. Det är fortfarande hur kul som helst och att nu inte behöva använda sig av nunchucken med sladdar som man lätt kunde trassla in sig i är ju kanon.

Maten har det ju gått sisådär med under den här tiden, det har liksom gått utför kan man säga. Nu har jag tagit tag i det igen och so far so good :-)

Målet var ju att vara smalare i sommar än vad jag var förra sommaren så jag har ju något att jobba mot. Har inte gått upp så mycket men tycker ändå att det känns. Väger mig inte längre utan går enbart på hur kläderna sitter. Det är inte lika stressande tycker jag, blir lätt lite besatt om jag börjar väga mig och kan lätt ställa mig på vågen 10 gånger om dan för att kolla om nåt har hänt - och hur dumt är inte det..........

//Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar