onsdag 8 december 2010

Host host.........

Snart är det 5 veckor av hostande och hostande. Håller tummarna för att det börjar vända, har inte hostat riktigt lika mycket i eftermiddag. Dricker blutsaft, äter probiotika, d-vitamin, magnesium och inte att förglömma - slemlösande hostmedicin :-)

Undrar om det hjälper eller om jag bara lurar mig själv och plånboken.........

Gissa om jag längtar efter att få prova mitt nya Sports Active 2 som ligger vid Wii-spelet och bara väntar och väntar.
Maten har det varit mest usch med, har ingen ork att engagera mig utan äter det som är enkelt att tillaga.

Får nog ta mig i kragen och göra en djupdykning i engagemang och vilja att göra nåt vettigt av både maten och träningen innan det spårar ur igen :-(

//Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar